عکس دختر چادری برای پروفایل از پشت سر

عکس دختر چادری برای پروفایل از پشت

عکس دختر چادری برای پروفایل از پشت” در تاریخ امروز با جدیترین و بروزترین عکس های دخترونه خوشگل با چادر (عکس نمایه با پوشش زنانه و دخترانه) از نمای پشت و همچنین پشت سر از بخش آرشیو عکس پروفایل سایت کدتولز در خدمت شما هستیم.

پیشنهاد: تعبیر خواب چادر مشکی زنانه

عکس دختر چادری برای پروفایل از پشت

عکس دختر چادری برای پروفایل از پشت | دختر چادری خوشتیب

شیرین ادا و دلبری با چادر مشکی
از تو چه پنهان، محشری با چادر مشکی

یوسف تو را میدید دست از عصمتش می شست
اصلا تو چیز دیگری با چادر مشکی

یک شاخه گل در انحصار خار و خاشاکی
از دوستانت سر تری با چادر مشکی

حتی رضاخان هم اگر چشمش به تو میخورد
میخواست حتما همسری با چادر مشکی

وقتی که چادر بر سرت کردی خدا میگفت
ای کاش یک پیغمبری با چادر مشکی…

چنگیز اگر از کشته هایت با خبر میشد
می ساخت شاید لشکری با چادر مشکی

پیشنهاد: عکس پروفایل دخترونه شیک

عکس پروفایل زیبا عکس پروفایل غمگین عکس پروفایل شاد

عکس پروفایل دختر چادری از پشت

عکس پروفایل دختر چادری از پشت

قل اعوذ…تــــو بکن ریشه خنّاسی را
من به جان می خرم این تهمت “وسواسی” را

قلب من سوخته تا نذر تو کردم خواهر!
این غزل های کمی ساده و احساسی را

خواهرم! طفره نرو!…جان غزل! گوش بده
گوش کن! حرف دل شاعرک عاصی را

پشت این چادر مشکی به خدا رازی هست
به کبودی زده اند رنگ غم یاسی را

به خدا زنده کند بار دگر در دنیا
چادر زینبی ات غیرت عباسی را

خلقتت نقطه ی عطفی است به بازار طلا
چادرت چون صدفی گوهر الماسی را

پیشنهاد: عکس پروفایل امام رضا

عکس پروفایل دخترونه عکس پروفایل عاشقانه عکس پروفایل پسرونه

عکس دختر چادری از پشت سر برای پروفایل

عکس دختر چادری از پشت سر برای پروفایل

در شهر اگر هیچ کسی را غم دین نیست
تا فاطمه زنده‌ست علی خانه‌نشین نیست

ای دست پر از پینه ز چرخاندن دستاس
افلاک در افلاک تو را جایگزین نیست…

انصار هم از خطبۀ تو شرم نکردند
کردند بهانه که چنان است و چنین نیست

غصب فدک این بود که نام تو نباشد
پیداست که دعوا سر یک تکّه زمین نیست

کو چادر خاکی شده؟ کو دامن مولا؟
تا کی بزنم چنگ به حبلی که متین نیست

جایی که علی هست معاویه چه کاره‌ست
قرآنِ سر نیزه که قرآن مبین نیست!

ای کاش که خود را برسانم به رکوعش
زیرا که به جز نام تواَش نقش نگین نیست

مقصود خدا از دو جهان خلقت زهراست
«المنّة ‌للّه» که این است و جز این نیست

پیشنهاد: عکس پروفایل جدید

عکس پروفایل خاص

عکس پروفایل دختر چادری از پشت سر

عکس پروفایل دختر چادری از پشت سر

چادر قشنگ من

واسه من مقدسه

پر و بال میده به من

کی می‌گه یه قفسه

آسمون مال منه

چادر من، بال من

عطر آزادی داره

رنگ استقلال من

کوچه‌ها وقتی که از

چشم نامحرم پُره

حافظ نجابتم

تو خیابون چادره

گل زیبا گلیه

که داره رنگ و لعاب

دختری قشنگه که

همیشه داره حجاب

پیشنهاد: عکس پروفایل دخترونه اسپرت

پروفایل عکس نوشته عکس نمایه تصویر پروفایل

تصویر دختر چادری برای پروفایل از پشت

تصویر دختر چادری برای پروفایل از پشت

چادر خاکی نشان مادری زینب است!

ارث زهرا صورت نیلوفری زینب است

خط فکرم بر گرفته از دمشق و کربلاست!

هر چه دارم از دعای مادری زینب است.

پیشنهاد: عکس پروفایل دخترونه فانتزی

u;s \v,thdg عکس پروفایل پسرانه عکس پروفایل دخترانه

عکس دختر چادری برای پروفایل از پشت سر

عکس دختر چادری برای پروفایل از پشت سر

رخـت زیبای آسمانی را!

خواهرم باغرور بر سر کن

نه خجالت بکش نه غمگین باش!

چادرت ارزش است باور کن.

منبع: ابزار وبلاگ حرفه ای کدتولز