پیشنهاد فیلم ایرانی + عکس

در تاریخ امروز, معرفی ۵ فیلم جدید و محبوب را از نگاه تماشاگران, جهت دانلود فیلم ایرانی در سال جدید ۹۸ و یا تماشای فیلم در سینما معرفی خواهیم کرد.


عکس پروفایل فیلم رحمان ۱۴۰۰
۱_ دانلود فیلم رحمان ۱۴۰۰
رحمان ۱۴۰۰ منوچهر هادی با تهیه کنندگی علی سرتیبی در سال ۹۷ ساخته شده است گلزار بازیگر فیلم رحمان ۱۴۰۰ در مورد این فیلم گفته است که مطمئنم مردم پس از دیدن رحمان ۱۴۰۰ مثل من راضی و خوشحال هستند از نکات جالب توجه فیلم این است که قرار بود رحمان ۱۴۰۰ با نام قبلی خزه منتشر شود که کلا کنسل و پروژه جدید با نام رحمان ۱۴۰۰ کلید خورد.

عکس پروفایل فیلم شبی که ماه کامل شد
۲_ دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد
فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد به انگلیسی Night of the Full Moon – جدیدترین اثر سینمایی نرگس آبیار در مقام کارگردان و نویسنده است.الناز شاکردوست و هوتن شکیبا ستاره های فیلم شبی که ماه کامل شد هستند.
جالب است بدانید که این فیلم توانست شش سیمرغ بلورین به نام های: بهترین فیلم ایرانی – بهترین کارگردانی – بهترین بازیگر نقش اول مرد – بهترین بازیگر نقش اول زن – بهترین بازیگر نقش مکمل زن ایرانی و بهترین چهره پردازی را کسب کند.

عکس پروفایل فیلم ما همه با هم هستیم
۳_ دانلود فیلم ما همه با هم هستیم
طبق تجربه قبلی و بر اساس اخبار منتشر شده, پیش بینی می شود تا دو هفته دیگر این فیلم به اکران برسد و تاریخ پخش و دانلود فیلم ما همه با هم هستیم در سیستم توزیع نمایش خانگی, مطابق معمول به رسم نمایش فیلم های ایرانی, ۷ ماه پس از اتمام اکران (آرشیو دانلود فیلم) برای دانلود در چندین کیفیت قرار می گیرد.
فیلم ایرانی ما همه با هم هستیم ساخته کمال تبریزی, تا دلتان بخواهد بازیگر معروف دارد از مهران های محبوب تلویزیون یعنی غفوریان و مدیری گرفته تا محمد رضا گلزاز و همچنین صداپیشه فامیل دور, به نظر می رسد فیلم ایرانی ما همه با هم هستیم.

عکس پروفایل فیلم قانون مورفی
۴_ دانلود فیلم قانون مورفی
در حقیقت این فیلم الهام گرفته از یک فرهنگ غربی است قانون مورفی یک زبانزد رایج در فرهنگ غربی است که میگوید «هر خطای ممکن رخ خواهد داد.» این جمله از «ادوارد مورفی»، مهندس نیروی هوایی و محقق «نظریه آشوب» آمریکایی است. طبق این زبانزد همیشه همه چیزها در بدترین و نامناسبترین زمان به خطا میروند و کارها را لنگ میگذارند. معمولا هنگامی که شخصی همواره بدشانسی میآورد او را مشمول قانون مورفی مینامند.

عکس پروفایل فیلم پارادایس
۵_ دانلود فیلم پارادایس
فیلم سینمایی «پارادایس»، دهمین ساخته بلند «علی عطشانی» در مقام کارگردان محسوب می شود. کارگردانی که بیشتر از آثارش با حواشی ئی شناخته می شود که همواره حول او و فیلم هایش دیده و شنیده می شوند. از ساخت اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران به نام «آقای الف» گرفته تا دادن دستمزد ۹۰ میلیونی در سال ۱۳۸۸ به «محمدرضا گلزار» برای تنها سه روز فیلمبرداری در فیلم «دموکراسی تو روز روشن».
پیشنهاد دانلود سریال ایرانی:
دانلود سریال کرگدن | دانلود سریال قورباغه | دانلود سریال هم گناه
منبع: کد تولز