6. از قبل برنامه ریزی کنید
حتما قبلا شنیده اید که بهتر است سه ماه قبل از سفر یا حداقل سه هفته قبل از آن بلیط هواپیما بخرید. میانگین قیمت بلیط با نزدیک شدن به تاریخ حرکت افزایش می یابد، بنابراین انتظار برای رزرو در آخرین لحظه می تواند یک قمار گران باشد.

7. آخر هفته رزرو کنید
احتمالاً قانون اول را می دانستید، اما آیا می دانستید که بهتر است پروازهای خود را در تعطیلات آخر هفته رزرو کنید؟ در حالی که گران‌ترین بلیط‌ها معمولاً در روزهای سه‌شنبه و جمعه رزرو می‌شوند، می‌توانید با رزرو پرواز خود در یکشنبه، بیشتر صرفه‌جویی کنید.

8. بهترین روزها را برای پرواز انتخاب کنید
به طور متوسط، شروع سفر در روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه نیز به شما کمک می‌کند در هزینه بلیط هواپیما صرفه‌جویی کنید.

9. انعطاف پذیر باشید
هنگام جستجوی بلیط هواپیما، انعطاف پذیری در تاریخ های سفر مطمئناً باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. اطمینان حاصل کنید که همیشه قیمت ها را 2-3 روز قبل و بعد از حرکت مورد نظر خود مقایسه کنید.

موارد اضافی: نزدیکترین فرودگاه همیشه ساده ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه نیست. هنگام برنامه ریزی سفر خود، مطمئناً ارزش دارد که فرودگاه های نزدیک را برای یافتن بهترین معامله ممکن در نظر بگیرید. با GoOpti می توانید به راحتی به فرودگاه تریست، فرودگاه ونیز، فرودگاه وین، فرودگاه میلان، فرودگاه زاگرب و غیره برسید.

10. در چندین مکان مرور کنید
همیشه خوب است قبل از رزرو پرواز خود منابع بیشتری را بررسی کنید. مطمئن شوید که از موتورهای جستجو مانند Skyscanner.com، Kayak.com یا GoOpti.kiwi.com برای دریافت بهترین پیشنهادها استفاده می کنید. همچنین ممکن است بخواهید برخی از وب سایت های خطوط هوایی را بررسی کنید.

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت