1. مراقب هزینه های اضافی باشید
هنگام مقایسه قیمت پرواز، به هزینه های پنهان توجه کنید. خطوط هوایی ارزان قیمت ممکن است شما را با کرایه های پایه پایین وسوسه کنند، اما برای خدمات اضافی مانند چمدان، انتخاب صندلی و امکانات در پرواز هزینه می گیرند. این هزینه های اضافی را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید بهترین معامله را دریافت می کنید.

2. پروازهای اتصال را به صورت جداگانه رزرو کنید
اگرچه پروازهای مستقیم ممکن است راحت به نظر برسند، اما رزرو بخش‌های جداگانه‌ای از سفرتان گاهی اوقات می‌تواند قیمت‌های پایین‌تری برای شما به همراه داشته باشد. از موتورهای جستجوی پرواز برای مقایسه قیمت‌ها برای پاهای جداگانه استفاده کنید و برای یافتن بهترین معامله، خطوط هوایی را ترکیب کنید.

3. برای اطلاع از قیمت ثبت نام کنید
از ابزارهای هشدار قیمت ارائه شده توسط وب سایت ها و برنامه های مسافرتی مختلف استفاده کنید. هشدارهایی را برای مسیرهای مورد نظر خود تنظیم کنید و هنگام کاهش قیمت ها اعلان دریافت کنید، به شما امکان می دهد به محض در دسترس قرار گرفتن بهترین معاملات را دریافت کنید.

4. از برنامه های پاداش بهره ببرید
اگر مرتباً با یک شرکت هواپیمایی خاص پرواز می کنید، می توانید با پیوستن به برنامه وفاداری آنها، مقدار زیادی صرفه جویی کنید. مایل ها را از طریق پروازها، خریدهای کارت اعتباری یا تبلیغات جمع آوری کنید و از آنها برای بلیط های تخفیف دار یا حتی رایگان استفاده کنید.

5. هزینه های سفر خود را ترکیب کنید
در نظر داشته باشید که پرواز خود را با سایر عناصر سفر خود مانند محل اقامت و کرایه ماشین ترکیب کنید. بسیاری از وب سایت های مسافرتی برای رزرو پروازها، هتل ها و فعالیت ها با هم تخفیف هایی ارائه می دهند و در مقایسه با رزرو هر جزء به طور جداگانه، صرفه جویی کلی را ارائه می دهند.

خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت داخلی خارجی