لیست بهترین ایردراپ های تلگرام

 

ایردراپ کریپتو چیست؟

Airdrops رویدادهایی است که در آن تیم توسعه یک ارز دیجیتال توکن رمزنگاری یا NFT خود را در کیف پول رمزنگاری شما واریز می کند. ارزش airdrop برای گیرندگان فردی در زمان سپرده گذاری از کسری از یک سنت تا 6 رقم متغیر است، اگرچه آنها معمولاً به سمت انتهای پایین طیف منحرف می شوند.

یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌های تاریخ در سال 2018 اتفاق افتاد، زمانی که بلاک چین NEO اعلام کرد که هر کسی که توکن خود، $NEO را داشته باشد، 0.2 توکن $ONT دریافت خواهد کرد. $ONT توکن رمزنگاری بلاک چین Ontology است که در آن زمان به تازگی راه اندازی شده بود و 1 دلار ONT در زمان ایردراپ تقریباً 2 دلار ارزش داشت. ارزش کل تمام سکه های ریخته شده به بیش از 40 میلیون دلار رسید.

تیم های توسعه به دلایل مختلفی، از جمله برای تقویت بازاریابی و کمک به ایجاد پایگاه هواداران، airdrops را منتشر می کنند. به زودی در این مورد بیشتر بحث خواهیم کرد.

در Decode Crypto مشترک شوید


دانش رمزنگاری خود را تقویت کنید. برای دریافت بینش ماهانه از رهبران فکر ارز دیجیتال ثبت نام کنید.

چرا تیم های توسعه کریپتو ایردراپ انجام می دهند؟

Airdrops برای موارد زیر استفاده می شود:

به ایجاد مشروعیت برای نشانه آنها کمک کنید. رمزارزها تنها زمانی می توانند رشد کنند که مالکیت گسترده داشته باشند. به عنوان مثال، اگر تمام بیت کوین موجود در جهان متعلق به گروه کوچکی از مردم بود، احتمالاً ارزش خود را از دست می داد. ایردراپ به پروژه ها این امکان را می دهد که رمزنگاری خود را خیلی سریع به دست افراد زیادی برسانند.
بازاریابی را تقویت کنید. بارزترین مثال این مورد، باونتی ایردراپ است که کاربران را برای بازاریابی فعال سکه جذب می کند. اعلام ایردراپ به خودی خود می تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد. از این گذشته، بیشتر مردم به ایده پول رایگان علاقه مند هستند. به بخش "چرا ارزهای دیجیتال به بازاریابی نیاز دارند؟" بخش زیر 
به اعضای وفادار پاداش دهید. پروژه ها می توانند از airdrops برای برانگیختن اشتیاق و قدردانی در بین اعضای جامعه استفاده کنند. هدف این است که به حفظ قیمت ارز دیجیتال آنها کمک کند، زیرا airdrops ممکن است شانس فروش دارندگان آن را کاهش دهد.

مزایای بالقوه ایردراپ کریپتو برای گیرندگان

ما روش هایی را که یک تیم توسعه رمزارز ممکن است از ایردراپ سود ببرند، مورد بحث قرار داده ایم. اما چه سودی برای گیرنده دارد؟

مزیت آن ساده است: Airdrops فرصتی برای دریافت رمزنگاری رایگان (یا حداقل در ازای مقدار نسبتاً کمی کار) است. از آنجایی که ارزش ارزهای رمزپایه ممکن است بالا یا پایین شود، گیرندگان ایردراپ دارایی‌ای دریافت می‌کنند که ممکن است در آینده ارزش بسیار بیشتری داشته باشد.

کسانی که تازه وارد کریپتو شده اند همچنین ممکن است متوجه شوند که ثبت نام در ایردراپ درک نحوه عملکرد کریپتو را آسان تر می کند. این به آنها انگیزه می دهد تا یاد بگیرند که چگونه یک کیف پول رمزنگاری ایجاد کنند و دارایی های رمزنگاری را مدیریت کنند.

معایب بالقوه ایردراپ کریپتو

با این وجود، توجه داشته باشید که airdrops دقیقاً برای گیرنده یا پروژه‌های رمزنگاری که آنها را آغاز می‌کنند، خطر صفر ندارد.

به عنوان مثال، یک نقطه ضعف بالقوه برای تیم های توسعه رمزارز این است که ممکن است در نهایت بخش قابل توجهی از عرضه توکن خود را به افرادی بدهند که فقط برای پول در آن حضور دارند، در مقابل کسانی که به طور قانونی به آینده بلندمدت اعتقاد دارند. ارز رمزنگاری شده خطر در اینجا این است که این مخاطبان ممکن است به احتمال زیاد سکه های دریافتی خود را به سرعت بفروشند، که می تواند بر قیمت سکه تأثیر منفی بگذارد.

گیرندگان با خطراتی نیز مواجه هستند که باید به 2 مورد مهم اشاره کرد. اولین مورد احتمال کلاهبرداری است. برای دریافت airdrop، ممکن است لازم باشد از طریق یک سایت شخص ثالث ثبت نام کنید. این سایت می‌تواند اطلاعات خصوصی شما را بخواهد یا درخواست دسترسی به کیف پول رمزنگاری شما کند، سپس به طور مخرب از اطلاعاتی که ارائه کرده‌اید برای سرقت رمزنگاری یا سایر دارایی‌های شما استفاده کند.

دومین خطر این است که مراقب مشکلات مربوط به مالیات باشید. دریافت ایردراپ یک رویداد مشمول مالیات است و بر اساس ارزش بازار منصفانه توکن‌ها در زمان دریافت، مشمول مالیات می‌شوید. فرض کنید یک ایردراپ به ارزش 1000 دلار از یک توکن دریافت می کنید. این 1000 دلار به عنوان درآمد عادی مشمول مالیات خواهد شد، حتی اگر ارزش توکن در چند ماه آینده به 0 دلار کاهش یابد.

با ایردراپ کریپتو چه چیزهایی را باید در نظر داشت

اگر تصمیم دارید برای ایردراپ ثبت نام کنید، بسیار مهم است که دستورالعمل های ارائه شده توسط تیم توسعه را قبل از کلیک کردن روی هر پیوندی دنبال کنید. این ممکن است به شما کمک کند از فیش شدن یا هک شدن توسط بازیگران بد جلوگیری کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که شما احتمالاً مشمول مالیات خواهید بود، حتی اگر سکه هایی که در airdrop دریافت کرده اید به سرقت رفته یا به 0 دلار کاهش یابد. در بیشتر موارد، این بدان معناست که هر ایردراپی که دریافت می‌کنید به دلیل بار مالیاتی که متحمل می‌شوید واقعاً رایگان نیست. حتماً از قبل برنامه ریزی کنید تا از هرگونه غافلگیری ناخوشایند در فصل مالیات جلوگیری کنید.

فراتر از این خطرات خاص airdrop، به خاطر داشته باشید که کریپتو بسیار نوسان است و ممکن است بیشتر از اوراق بهادار در معرض دستکاری بازار باشد. دارندگان کریپتو از همان حمایت های نظارتی قابل اعمال برای اوراق بهادار ثبت شده بهره نمی برند، و محیط نظارتی آینده برای کریپتو در حال حاضر نامشخص است. Crypto همچنین توسط شرکت بیمه سپرده فدرال یا شرکت حفاظت از سرمایه گذاران اوراق بهادار بیمه نمی شود.

تلگرام ایردراپز

در اینجا لیستی از کمپین های airdrops و bounty وجود دارد که برای شرکت در آن ها یک حساب کاربری تلگرام لازم است. این به اصطلاح ایردراپ های تلگرام اغلب از شما می خواهند که به یک گروه یا کانال تلگرامی خاص بپیوندید تا سکه های رایگان خود را دریافت کنید. گاهی اوقات می توانید با یک ربات تلگرام پاداش خود را نیز مطالبه کنید.

چگونه ایردراپ های جعلی را در تلگرام شناسایی کنیم؟

ایردراپ‌های قانونی معمولاً وب‌سایت‌های رسمی دارند و برخی حتی برای تأیید حساب‌های رسانه‌های اجتماعی فراتر می‌روند. هنگامی که یک ایردراپ تلگرام خاص وعده یک توکن رایگان را می دهد، و به هیچ وب سایت رسمی یا حساب (های) رسانه اجتماعی مرتبط نیست، احتمالا جعلی است.

 

ایردراپ رایگان چگونه کار می کند؟

ایردراپ زمانی است که یک پروژه مقدار مشخصی از دارایی‌های رمزنگاری پروژه را می‌گیرد و آن‌ها را به صورت رایگان برای افرادی که شرایط خاصی را برآورده می‌کنند ارسال می‌کند.

 

ایردراپ توکن چیست؟

ارز دیجیتال Airdrop: چیست و چگونه کار می کند

کریپتو ایردراپ یک روش بازاریابی است که توسط استارت‌آپ‌ها در فضای ارزهای دیجیتال استفاده می‌شود. این شامل تحویل توکن ها به کیف پول معامله گران ارزهای دیجیتال فعلی، به صورت رایگان یا در ازای یک سرویس تبلیغاتی کوچک است.

چگونه سکه های ایردراپ رایگان دریافت کنیم؟

نحوه دریافت کریپتو ایردراپ

یک کیف پول کریپتو راه اندازی کنید. شرکت در ایردراپ کریپتو نیازمند یک کیف پول سازگار بر اساس بلاک چین یا توکن خاص در حال توزیع است. ...
تحقیق کنید و الزامات ایردراپ را برآورده کنید. همیشه در مورد پروژه پشت هر قطره هوایی تحقیق کنید. ...
توکن های airdrop خود را مطالبه کنید. ...
از توکن های airdrop خود استفاده کنید.

 

ایردراپ های تلگرام چیست؟

تلگرام ایردراپز

در اینجا لیستی از کمپین های airdrops و bounty وجود دارد که برای شرکت در آن ها یک حساب کاربری تلگرام لازم است. این به اصطلاح ایردراپ های تلگرام اغلب از شما می خواهند که به یک گروه یا کانال تلگرامی خاص بپیوندید تا سکه های رایگان خود را دریافت کنید. گاهی اوقات می توانید با یک ربات تلگرام پاداش خود را نیز مطالبه کنید.


چگونه ایردراپ واقعی را بشناسیم؟

کانال ایردراپ: ثانیا، ایردراپ های کریپتو قانونی در کانال های رسمی پروژه میزبان اعلام می شود. یعنی وب سایت پروژه و حساب های رسانه های اجتماعی آن. اگر نمی توانید airdrop را در هیچ سایت رسمی پروژه پیدا کنید، آنگاه قانونی نیست.

 

آیا پذیرش ایردراپ ایمن است؟

ایمنی AirDrop عمدتاً به آگاهی کاربر و اجرای اقدامات خوب بستگی دارد. در حالی که خطرات ذاتی وجود دارد، مانند هر فناوری دیگری، توانایی کنترل قابلیت کشف، همراه با رمزگذاری قوی ارائه شده، AirDrop را به یک گزینه به طور کلی امن برای به اشتراک گذاری فایل تبدیل می کند.


آیا ایردراپ ها پول واقعی هستند؟

Airdrops زمانی اتفاق می افتد که یک پروژه رمزنگاری ارزهای دیجیتال یا NFT را در یک کیف پول دیجیتال سپرده گذاری می کند. پروژه های کریپتو عمدتاً از آنها به عنوان یک ابزار بازاریابی و آگاهی از برند استفاده می کنند. در حالی که آنها ممکن است این تصور را ایجاد کنند که آنها "پول رایگان" برای گیرندگان هستند، در مورد کلاهبرداری های احتمالی و شگفتی های مالیاتی محتاط باشید.


چگونه از ایردراپ کسب درآمد کنیم؟

شرکت کنندگان در این نوع ایردراپ کریپتو باید وظایف یا اقدامات خاصی را انجام دهند تا به صورت رایگان سکه به دست آورند. این وظایف معمولاً به سادگی به اشتراک گذاری پست ها، دنبال کردن حساب های رسانه های اجتماعی، نوشتن نظرات و غیره است. هدف اصلی راه اندازی ایردراپ باونتی افزایش تعامل پروژه است.