ماجور استارز major stars تلگرام ربات کانال ایردراپ میجور استارز تلگرام

ماجور استارز major stars تلگرام ربات کانال ایردراپ میجور استارز تلگرام

 

انواع ایردراپ
Airdrops یک استراتژی بازاریابی محبوب است که توسط پروژه های مبتنی بر بلاک چین برای جذب کاربران و سرمایه گذاران جدید استفاده می شود. انواع مختلفی از ایردراپ وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. در این قسمت به رایج ترین انواع ایردراپ می پردازیم.

ایردراپ استاندارد
ایردراپ استاندارد ابتدایی ترین نوع ایردراپ است. شرکت در آن برای همه باز است و اکثر ایردراپ‌های استاندارد نیازی به انجام کارهایی غیر از ثبت نام برای یک حساب کاربری در پروژه ندارند. این پروژه مقدار کمی از رمزارز جدید را به آدرس های کیف پول واجد شرایط ارسال می کند.

انحصاری ایردراپ
ایردراپ انحصاری نوعی ایردراپ است که فقط برای گروهی از افراد در دسترس است. این می تواند بر اساس عواملی مانند سطح درگیری کاربر با پروژه یا تعداد توکن هایی باشد که در اختیار دارند. ایردراپ های انحصاری اغلب برای پاداش دادن به کاربران وفادار یا پذیرندگان اولیه یک پروژه استفاده می شود.

Bounty Airdrop
Bounty airdrop نوعی ایردراپ است که کاربران را ملزم می کند تا وظایف خاصی را برای دریافت توکن های رایگان انجام دهند. این وظایف می تواند شامل مواردی مانند دنبال کردن پروژه در رسانه های اجتماعی، اشتراک گذاری پست ها یا ایجاد محتوا باشد. Bounty airdrops یک راه محبوب برای پروژه ها برای افزایش حضور خود در رسانه های اجتماعی و ایجاد سر و صدا در اطراف پروژه خود است.

DeFi Airdrop
ایردراپ های DeFi (مالی غیرمتمرکز) نوعی ایردراپ هستند که مختص اکوسیستم دیفای است. این ایردراپ‌ها اغلب برای پاداش دادن به کاربرانی استفاده می‌شوند که نقدینگی را به یک پروتکل DeFi ارائه کرده‌اند یا در رأی‌گیری حکومتی شرکت کرده‌اند. ایردراپ‌های DeFi راهی برای پروژه‌ها برای تشویق کاربران به مشارکت در اکوسیستم خود هستند.

NFT Airdrops
ایردراپ های NFT (Non-Fungible Token) نوعی ایردراپ هستند که مختص اکوسیستم NFT است. این ایردراپ ها اغلب برای پاداش دادن به کاربرانی که NFT خاصی را خریداری کرده یا نگه داشته اند، استفاده می شود. ایردراپ های NFT راهی برای پروژه ها برای پاداش دادن به وفادارترین کاربران خود و افزایش تعامل با NFT هایشان است.

در پایان، airdrops یک استراتژی بازاریابی محبوب است که توسط پروژه های مبتنی بر بلاک چین برای جذب کاربران و سرمایه گذاران جدید استفاده می شود. انواع مختلفی از ایردراپ وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. ایردراپ های استاندارد ابتدایی ترین نوع ایردراپ هستند، در حالی که ایردراپ های انحصاری فقط برای گروهی از افراد در دسترس هستند. ایردراپ‌های Bounty از کاربران می‌خواهند تا وظایف خاصی را برای دریافت توکن‌های رایگان انجام دهند، در حالی که ایردراپ‌های DeFi و NFT به ترتیب مختص اکوسیستم‌های DeFi و NFT هستند.