چرا پروژه های کریپتو و ICO ها سکه ها را رایگان می دهند؟
ارزهای دیجیتال فقط به این دلیل ارزش دارند که مردم به آنها اعتقاد دارند و ارزش آنها را تشخیص می دهند. هرچه تعداد افرادی که دارای یک ارز دیجیتال هستند بیشتر باشد، احتمال پذیرش گسترده آن و افزایش ارزش آن بیشتر است. Airdrops به دلیل اثر وقف مؤثر است، پدیده ای که در آن افراد صرفاً به این دلیل که آنها را در اختیار دارند، ارزش قائل می شوند.

یک استارتاپ DeFi می‌تواند با انجام یک airdrop جایزه، آگاهی انبوهی را در مورد پروژه، فروش توکن یا قبل از ICO با حداقل هزینه برای آنها ایجاد کند. کمپین های رسانه های اجتماعی به این پروژه اجازه می دهد تا برای افرادی که در غیر این صورت هرگز وجود آن را تشخیص نمی دادند قابل مشاهده باشد. Airdrops همچنین می‌تواند شبکه گسترده‌ای از کاربران ایجاد کند که با انجام کارهایی مانند برنده شدن در رای‌گیری جامعه برای فهرست‌های تبادل، انگیزه‌ای برای پیشبرد موفقیت پروژه دارند.

با اعطای پاداش به دارندگان توکن با airdrops رایگان، پروژه ها همچنین می توانند کاربران را تشویق کنند که (HODL) سکه خود را برای مدت طولانی نگه دارند. این می تواند به طور موثر فشار فروش سکه را کاهش دهد. ایردراپ های نگهدارنده تاکتیکی محبوب در میان برخی از موفق ترین پروژه های رمزنگاری مانند NXT، WAVES، Bitcore و غیره بوده است.

ماجور استارز major stars میجر تلگرام